Allah's Words..

Mari Cuba Try Test Baja POWER!

supermyplantfood

QuickPost Contact me: 016-5665584(pengedar di Perak n Penang) Klik imej di atas bagi mendapatkan baja berteknologi tinggi ini untuk hasil lumayan bagi tanaman anda!

Blog Headlines

Tuesday, April 1, 2008

Keep Pushing UMNO, More You Push, More U Going Down!!!

Selepas tumbangnya BN di Kedah, Penang, Perak dan Selangor (termasuk KL), media-media balaci UMNO (yang paling jahat ialah TV3) sibuk mendedahkan masalah-masalah rakyat setempat bagi menunjukkan bahawa kononnya mereka (kerajaan Persekutuan) amat prihatin terhadap rakyat.


Kejahatan BN melalui TV3 suku terbukti apabila TV3 menyiarkan masalah-masalah yang sudah lama dan masih dihadapi rakyat Selangor sehingga kini. (rujuk Buletin 1.30 TV3, 02 April 2008)

Perkara ini jelas menampakkan bahawa kerajaan BN yang menjadi wakil-wakil rakyat di kawasan-kawasan di negeri-negeri pembangkang sebelum ini adalah buta kayu lagi tak boleh diharap @ hampeh!!... Apa yang kalian buat selama ni? Tido, mengampu, menipu dan makan rasuah (sampai gelap mata hati!!!)

"Empty promises from wakil rakyat since 12 years!!!" kata salah seorang wakil penduduk di Selangor..

Apabila kerajaan gabungan Pakatan Rakyat PKR, DAP, PAS baru mula mengorak melangkah dalam pentadbiran Selangor, media arus perdana (kuda tunggangan UMNO) sibuk menekan Pakatan Rakyat dalam penyampaian berita setiap isu yang di bawa. Sebenarnya mereka telah membuka pekung di dada sendiri apabila menjelaskan sesuatu isu kerana terbukti dengan sendirinya wakil-wakil rakyat mereka tidak bertanggungjawab dalam menjalankan amanah yang telah diberikan kepada mereka sebelum ini.

Di Pulau Pinang pula, idea/cadangan (baru sekadar cadangan!) Lim Guan Eng untuk mewujudkan sistem pengangkutan bawah tanah turut diperlekeh dan diperleceh oleh media.. Mereka menggunakan segala cara dan kaedah untuk tujuan ini termasuklah menemuramah pensyarah di universiti tempatan untuk menjelaskan perkara tersebut kononnya dengan cara yang lebih "ilmiah".

Bagi pendokong (gila babi) UMNO, mereka pastinya akan merasa ego (ayat biasa "padan muka korang Pakatan Rakyat, ingat korang terer sangat!"), yang sebenarnya berita-berita seperti ini hanyalah berita untuk menyedapkan hati penyokong-penyokong UMNO totoq...

Hey!! Rakyat dah tahu berfikir laaa... mereka yang masih berkepentingan dalam UMNO sahaja yang masih bersama kamu wahai BN.. Lagi banyak kamu dedah mengenai masalah-masalah, isu-isu rakyat setempat, lagi banyak sebenarnya kamu bongkar bahawa selama ni ADUN2 UMNO memang kaki tido mcm PAK BODOHLAH..

Segala berita dan hanyalah tidak lain untuk kepentingan mereka sahaja..

Pencabulan bidang kewartawanan terus dilakukan oleh UMNO dan BN.. Tahniah!!

Allah bersama kita.. InsyaAllah.. Semoga wakil-wakil rakyat dan ADUN-ADUN Pakatan Rakyat senantiasa berdoa dan bekerja dengan ikhlas ke arah Malaysia yang lebih adil dan harmoni..

Rakyat bersama kalian... Takbir! Allahuakbar!!!


-anak reformis Malaya-
http://fradzar.blogspot.com

2 comments:

Habbatussauda' said...

da naik muak dgn media ni (esp TV3). x habis2 mengampu diri sndr & tunjuk hero konon depala jagoan bangsa dan negara. hampas~

Habbatussauda' said...

bkn setakat TV3, Utusan Meloya pon same...naik loya tekak ni =P